ЕКСПРЕС ПОНИЧКИ






































продукти за тестото:

3 яйца
150гр.захар
50гр.масло на стайна температура
200мл.прясно мляко
760-800гр.брашно
1бакпулвер
щипка сол
ванилия
кора на лимон

Още:

олио за пържене
бял и кафяв шоколад за декорация
пудра захар

приготвяне:

С миксер разбийте яйцата и захарта.



Добавете маслото на стайна температура,ванилия и кората на лимон.Постепенно добавете и прясното мляко.

 

Смесете брашното с бакпулвер и щипка сол и добавяйте към сместа лъжица по лъжица.Добавете половината от брашното.Променете приставката на миксера с тази за тесто или продължете да месите на ръка.Готовото тесто/без да втасва/разделете на две.Oт двете части разточвате кора 1см.Вадите с чаша кръгове а с друга по-малка чашка изваждате по още един малък кръг в средата/аз съм използвала приставката на шприц/.




Без да втасват се пържат в олио на средна температура.Вадете ги на кухненска хартия.Топли ги посипвате с пудра захар,или топите в предварително разтопен шоколад на водна баня.

















Рецепта на Медина.

5 коментара:

  1. Ей такива бързи рецепти са ми любими! Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава и лесна рецепта, Ваня!
    Остават ли въздушни след като изстинат?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз имам само две в момента.Да,въздушни са.Същите са
      като вчера,но съм ги сложила в кесия.

      Изтриване
  3. PRYASNOTO MLYAKO NE STE PİSALİ KOLKO GRAMA?

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Ваня, ако ги изпека във фурната дали ще станат?

    ОтговорИзтриване

Важно! Нов блог!

Нов линк към блога на Ваня Джорджевич

Блогът на Ваня Джорджевич -  svanya.blogspot.com "В моята кухня с мен Ваня Джорджевич"  svanya.blogspot.com e преместен на сл...