КАРТОФЕНИ ПЪРЛЕНКИ


продукти:

850 гр.картофи
1 яйце
100 гр.брашно
сол на вкус
чесън на прах
чубрица
и др.

още:

20 гр.масло

приготвяне:

Сварете и обелете картофите.Оставете ги леко да изстинат и ги настържете на едрата страна на рендето.Към тях добавете сол на вкус,яйце,брашно и подправки по-желание и замесете тестото може и да се лепи по-ръцете ви,но просто си намажете ръцете с олио.Разделете тестото на 4 еднакви части.Всяка част оформете на кръг в/у плот с много брашно.Редете ги в тава с хартия.Надупчете всяка с вилицата.Намажете ги обилно с разтопено масло наръсете ги с подправки/аз съм ползвала шарена сол/,и ги печете ги на 190 градуса.Може да се настържи и кашкавал отгоре  и леко да се запече!

ЗАПОВЯДАЙТЕ И В МОЯТА КУЛИНАРНА ГРУПА
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/

















1 коментар:

  1. Ваничка,помагай рецепта за пай,а аз не съм правила такова нещо .Трябва ми за утре на обед 15.февруари.Моля

    ОтговорИзтриване

Важно! Нов блог!

Нов линк към блога на Ваня Джорджевич

Блогът на Ваня Джорджевич -  svanya.blogspot.com "В моята кухня с мен Ваня Джорджевич"  svanya.blogspot.com e преместен на сл...